Frakt & returpolicy
Vart vi levererar
Vi levererar till hela Sverige, för kostnader och fraktalternativ vänligen se nedan. Alla beställningar hanteras på daglig basis och skickas från våra samarbetspartners i Europa och Kina. Alla ordrar hanteras varsamt för att alltid komma fram i utmärkt skick. Alla våra försändelser skickas med Postnord.
För beställningar över 499 kr skickas din order fraktfritt. Understiger ditt ordervärde 499 kr tillkommer en fraktavgift på 39 kr.
Kort efter att du har lagt din order så kommer du att få ett mail med din orderbekräftelse. Där finner du info om din beställning samt betalningsinformation. Vill du ändra eller avbryta din order bör du så snabbt som möjligt höra av dig till oss och med ditt ordernummer. Om din order redan är skickad kan vi tyvärr inte göra ändringar i din order.
Våra leveranssätt
(6-9 arbetsdagar) Postnord MyPack Home - Levereras till direkt hem till din brevlåda. Om paketet inte skulle få plats i brevlådan kommer det att levereras till ditt närmaste postombud, där du kommer få ett sms med instruktioner för upphämtning.
Under kampanjperioder och högtider kan viss fördröjd leveranstid att uppstå. Dock inte mer än några dagar. Vid ett sådant fall kommer vi att kontakta dig för vidare information.
För ej uthämtade paket
Om du av någon anledning inte kan hämta ut ditt paket, kommer det att skickas tillbaka till vårt varuhus. Du kommer då enligt våra köpvillkor behöva att betala en tilläggsavgift på upp till 300kr för att täcka nödvändiga administrationsavgifter. För att slippa en sådan avgift ber vi dig vänligen att kontakta oss vid osäkerhet kring upphämtning.
Skadade leveranser
Om din order skulle levereras skadad eller på annat sätt i ett skick som inte uppfyller vår leveransstandard ber vi dig att omedelbart skicka ett mail till vårt supportteam. Vänligen bifoga en bild på den skadade leveransen och vi kommer gladeligen att hjälpa dig från där.
Om du har några frågor eller funderingar gällande din leverans är du välkommen att kontakta vårt supportteam. Du når oss genom mail, som du hittar längst ner på denna sida.
Returpolicy
Vi hoppas att du kommer älska ditt köp från oss. Men om du av någon anledning önskar att göra en retur ber vi dig att kontakta vårt supportteam. Vänligen bifoga ditt ordernummer för snabbare hantering av ditt ärende.
Enligt vår 60-dagar-nöjdhetsgaranti erbjuder vi dig 60 dagar att testa din produkt, och om du inte är helt nöjd kan du skicka tillbaka den för en full återbetalning. För en godkänd retur, vänligen läs igenom våra returvillkor nedan.
Standard returpolicy
- Du har 60 dagar från att du mottagit din order att skicka tillbaka den för en godkänd retur.
- Varan du skickar tillbaka måste vara i originalskick och med tillhörande förpackning.
- Vi står för alla returkostnader, i enlighet med vår 90 dagar nöjdhetsgaranti. Läs mer här…
- Kontakta oss med ditt ordernummer för att begära en retur.
- Behandling av ditt ärende kan ta upp till 7 dagar från att vi mottagit din retur. Vi kommer att kontakta dig så fort vi godkänt din retur.
Att tänka på
- Produkter som returneras till oss trasiga kan inte återbetalas.
- Packa produkten/produkterna väl för att undvika transportskador. Vi rekommenderar starkt att du använder förpackning samt packmaterial du fick av oss vid leverans.
- Kontakta oss genom kontaktformuläret med ditt ordernummer samt information om vilka produkter du vill returnera.
För frågor vänligen kontakta support@tracktags.se
Återbetalning
När vi godkänt din retur kommer vi att göra din återbetalning till samma betalsätt som du valt att betala med när du lagt din beställning. Om du betalat med kort kommer din återbetalning att ske till samma betalkort.
Om du har betalat med någon av våra betalningsleverantörer (tex. Klarna, Paypal), kommer återbetalningen att genomföras i enlighet med leverantörens policy. Vänligen kontakta leverantören om du har några frågor om din återbetalning.
Observera att det kan ta upp till 7 dagar att ta emot och behandla din retur. Om förseningar skulle uppstå vänligen kontakta vår kundservice med returbevis, tex. Inlämningskvitto. Vi jobbar stenhårt på att alltid vara så snabba som möjligt, men under kampanjperioder och högtider kan det ta lite längre tid än vanligt.